Na een maand lang wachten op een volgend teken van leven is ie dan eindelijk terug.
HALLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO.
Ja, ik leef nog en ben nog steeds down under.
Ik ben ondertussen al meer dan 7 maanden van huis en de teller loopt nog steeds. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik de langste tijd gehad heb.
Aangekomen in Sydney kreeg ik via Lydia het adres van haar gastgezin (zij heeft eerder Engels gestudeerd in Sydney en verbleef bij dit gezin).
Ze hadden een appartement vrij en ik kon in ruil voor werk gratis verblijven in dit appartementje. Altijd goed. De afspraak is dat ik ga schilderen voor het gezin en mijn huur wordt dan verrekend. Prima toch.
Dit baantje met een baantje bij Morgans expo hire heb ik nog steeds.
Bij Morgans werk in onregelmatig en heb geen volledige week. Dus kan ik mijn vrije dagen mooi invullen met schilderen. Dit heb ik nu al meer dan 4 weken gedaan en tot nu toe gaat t prima.
Morgans is een bedrijf dat meubelen enzo verhuurt voor expo's en beurzen.
Het werk bestaat uit het in en uit laden van vrachtwagens, het naar de stands brengen van meubelen en na de show weer ophalen. Schoonmaken en dat soort ongein hoort er ook bij. Omdat Morgans afhankelijk is van de shows hebben ze niet altijd werk voor me.
Het schilderwerk is rondom het huis van het gezin.
Bill en Helen wonen samen met hun 3 zoons, Ilia, Alexander en Paris, aan de achterkant van het huis. Aan de voorkant vind je op de begane grond 2 appartementen en op de eerste verdieping nog een aantal kamers.
Hier wonen homestay studenten. Dit huis moet dus geschilderd worden.
Deuren, kozijnen, muren, plafond, etc.
Kortom ik hoef me niet te vervelen in Sydney.
Niet helemaal waar want het werk bij Morgans houd na deze week zo'n beetje op.
Geen shows dus geen werk. Het schilderwerk wat ik doe is nog maximaal 8 dagen.
Bill en Helen zijn met de kinderen naar Griekenland voor 6 weken en Bill heeft werk achtergelaten voor me. Maximaal 10 verfdagen waarvan ik er al 2 heb gedaan.
Dit betekend dat ik binnenkort wat anders moet gaan doen.
En dat is nou net t probleem.
Ik weet niet wat ik wil gaan doen.
Uiteraard is er nog genoeg te zien in Australie maar aan de andere kant heb ik t ook wel gehad. Binnenkort moet ik de knoop echt doorhakken.
Ik zie wel.
He dit was t weer.
Groetn uut Aussie
Johnny