FORUM ingrunn

ingrunn

https://www.ingrunn.nl
J
johnny en janke 01/12/2004 10:06
202.50.126.*

verslag 3 01-12-2004

Sorry dat jullie zo lang moesten wachten op dit 3de verslag maar door allerlei omstandigheden ben ik er niet eerder aan toe gekomen om dit te typen.

Ik typ nu een klein stukje omdat ik bij een gezin op t internet zit en ik wil t niet te lang maken.

Het vorig verslag eindigt met de reis naar Rotorua.

Rotorua is een plaats midden in een groot thermisch gebied. Je vindt hier verschillende thermische activiteiten als warm of kokend water vijvers, modder vijvers en zelfs geisers. Het stinkt er enorm naar rotte eieren. Dit komt door de zwavel die vrij komt door het thermische gedoe.

Het stadje is erg toeristisch ingesteld en drijft hier volledig op. Toch is een bezoekje zeer de moeite waard door al die dingen die je in Nederland niet hebt. We zijn in Rotorua naar een park geweest waar geisers waren. Best indrukwekkend als deze beginnen te spuiten. Ook hebben we hier een Maori bijeenkomst bijgewoont. Heel interessant.

Het ergste is dat ik in Rotorua mijn camera kwijt was. GRRRRRRRRRRRR. Balen als een stekker. We hebben alles uitgepluist en zelfs Annemiek gebeld, zij verbleef in een ander hostel dan wij, of de camera in de auto lag. Ze zei van niet dus. Dus naar de politie en rapport op laten maken.

Vlak voor de reis naar Taupo bel ik Annemiek om te vragen hoe laat ze ons op komt halen blijkt het dat de camera toch in de auto lag. IK HELEMAAL HAPPY.

YES.

De rest komt dus later.

See ya

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
alfred 01/12/2004 11:20
62.238.111*
Nou hier maar weer een reactie van mij

Het is toch weer ongelovelijk dat jij je spullen kwijtraakt en het ook net zo makkelijk weer terug vind

Maar gelukkig heb je hem weer kun je weer mooie foto's maken

Hier hebbne we het probleem nog dat Sinterklaas heet

Ja dat missen jullie maar weer mooi

En natuurlijk alles wat dat met zich meebrengt

Nou we lezen wel weer wat van jullie

Groetjes uit mooi Middelburg (waar de beste kroeg zit)

P
Peet 02/12/2004 16:54
80.126.2.*
owwwwwh sukkel.... beter om jullie spullen denken,

en ff excuses aanbieden aan die lieve duitse mensen,

die je vals beschuldigd hebt.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |